piątek, 22 kwietnia 2011

19.

eloczelo tuu Ogórasek ;D
noo to powiem wam że wyprałam sobie dziś kocyk i poszewki xd
iii powiem wam jeszcze że , siedzę sobie z Paróffką , Kakałeem i Biznesmenem ;D
ii jest bardzo słłit , i jeszcze wam powiem że , własnie wchodzę na wolnych farmerów bo mi znowu kury zdechną i Ogór będzie smutny a tego nikt nie chce xd .
iii ten tekst Parówy "wkurwiłam się teraz i nie będę tego ukrywać " ahahahahahahahaha SIKAM !!! XD
właśnie Parówa sobie ogoliła nóżki i je teraz smaruje kremikiem xd . powiem wam jeszcze że , uzbierałam już 10,50 zł i jestem z siebie bardzo dumna ;D ii jeszcze pragnę powiedziec że , Parówa jest bardzo porządnym człowiekiem i nie będę tego ukrywać ! ;D jzuuu ja tu normlanie stworzyłam epoPeje ;D eii i Ogórasek kocha Rysia Peje bo on jest bardzo słłitaśny ! <3 okok kończe bo tu z tego do tego . aha i dziś jest jakaś kurwa takie coś że można tylko 3 posiłki jeść i Ogórasek jest głodny ...;( także narson ! ! ! aha i pozdrawiam Paróffke , Kakało i Biznesmena . narson ;3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz